dinsdag 9 mei 2017

Gedroomd onderwijs : een werkwijze voor onderwijsinnovatie

Afbeeldingsresultaat voor Gedroomd onderwijs wim KaizerWim Kaizer en Max Hoefeijzers
[s.l.] : MBO15, 2017. - 32 p.
Bespreking van een methode waarmee scholen - en in het bijzonder leraren - in staat zijn het onderwijs voortdurend een stapje verder te brengen. De methode helpt leraren, door essentiële én praktische vragen, zélf over de dagelijkse onderwijspraktijk na te denken en praktisch te veranderen. In dialoog met voor wie zij het doen. Ze leren zelf de lead te nemen, maar ook op effectieve manier hun omgeving te raadplegen en betrekken. Dus leerlingen en collega's, andere scholen, ouders en het bedrijfsleven.
  • Welke vernieuwingen waren de afgelopen jaren voor jou persoonlijk succesvol?
  • Wat is de essentie van die verandering?
  • Wat vinden jouw leerlingen en collega’s daarvan?
  • Hoe zet je dat in jouw onderwijspraktijk?
 Open de brochure

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen